Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

wtorek, 16 kwietnia 2013

and I can't say what's going on...***

jestem gdzieś w środku i krzyczę. i nie wiem o co mi chodzi. nie wiem - najnormalniej w świecie - nie wiem. sprzeczności się miąchają we mnie -  jak te cudaki na biurko z dwoma płynami o różnej gęstości czy coś; miąchają się i wymiąchać nie mogą. a ja tak szczerze jak

Fuck you, fuck you, fuck you
And all we've been through
I said leave it, leave it, leave it
There's nothing in you
And if you hate me, hate me, hate me, then hate me so good
That you can let me out, let me out, let me out
Of this hell when you're around *


tak szczerze równocześnie garnę się do Ciebie z prośbą

Zaopiekuj się mną, nawet, gdy powodów brak
Zaopiekuj się mną, mocno tak

[...]
Zaopiekuj się mną, nawet, gdy nie będę chciał
Zaopiekuj się mną, zaopiekuj się mną, mocno tak**


i to wszystko razem prawdziwe jest, na tak i na nie. czy to można tak chcieć i nie chcieć jednocześnie? skąd wiedzieć, co ma być prawdziwe akurat?

kwejk mnie podsumował. dobitnie, personalnie wręcz


*damien rice rootless tree
**rezerwat zaopiekuj się mną
***damien rice cannonball

0 myśli:

Prześlij komentarz