Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

poniedziałek, 15 lipca 2013

takie tam nocne gadanie z deszczem

Podsiadło Dawid "Nieznajomy"

nie stać mnie na szczerość... na całą prawdę i tylko prawdę. nie stać na odwagę... rozmieniam to każdego dnia na drobne - znane i bezpieczne wydawało by się - pewne.
nie zdawałam sobie sprawy jak małe rzeczy nabierają znaczenia i wartości nieprzeliczalnej na żadne nominały. czy potrafię upaść, żeby powstać? czy ten strach jest wystarczającym usprawiedliwieniem? czy cokolwiek może usprawiedliwiać mnie?
nie wiem której sobie zaufać. to jest mój sen i ten sen przeraża mnie...a jednak pragnę śnić. dziś i jutro.  chcę być snem. spełnieniem. wszystkim.




JUTRO CIEBIE NIE BĘDZIE
                                        
spragniony
nieoczekiwanie
w żyłach krew rozbudził dotyk
raz lub dwa
zachłysnęłam się uśmiechem
nieświadomie
oddychałam każdym słowem

boję się
nagle zostało mi tylko powietrze
bez Ciebie
 


0 myśli:

Prześlij komentarz