Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

wtorek, 10 lutego 2009

wobec kogo mam być odpowiedzialny skoro mnie nie widzicie (cold case)

mimo, że wszystko dzieje się tu i teraz to ja jestem gdzieś tam w czasie, gdzieś zawsze w tyle. coraz mniej nawet staram się to ukryć.
"nauczyłem się umierać w sobie, nauczyłem się ukrywać cały strach... to ja ten sam, od tylu lat...sam" (coma 100 tyś. jednakowych miast - przypisy ostatnio uwielbiam).
no właśnie, cały czas przy jednych słowach, przy pojedynczych historiach, w tych samych zgranych już i wyblakłych sceneriach. generalnie wszyscy myślą o przyszłości, jakiejkolwiek ale jednak o przyszłości. ja nie mogę się wygrzebać z przeszłości. tam jakoś bezpieczniej. tam przyjemnie jeszcze. mimo, że mam uczulenie na kurz.

jestem tu i teraz
ale mnie nie ma
bo nie mam czasu tak po prostu być.
sił też nie mam

wiersz napisałam niechcący
i niechcący nie jest do końca taki jaki napisałam
ale już się urodził i kochać go trzeba
bo jest

pozdrawiam wszystkie czarownice z czarnymi kotami
i czarne koty z czarownicami też

0 myśli:

Prześlij komentarz