Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

poniedziałek, 25 stycznia 2010

jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale bociek...



(kate bush this woman's work, filmik zaczerpnięty z you tube
http://www.youtube.com/watch?v=X7nzRZdSygo
bo ładne wykonanie i ku pamięci dobrego człowieczka)


zimno nie sprzyja niczemu
zaszywam się pod kołderką, kocem, bluzą - wszystkim, co może dać odrobinę ciepła. chłód jednak przyciągam i paradoksalnie sama nim emanuję. nie wiem dlaczego. niektórzy nazywają to przekorą. coś w tym jest, bo mimo, że widzę czerwone światło brnę na gazie do przodu (między innymi dlatego nigdy nie powinnam zostać kierowcą).
jestem zdezorientowana, zawiedziona, wkurzona i... bierna. mam chwilę ostrego zwątpienia... w sens. nawet doktorek przyznał otwarcie, że uczestniczy w wulgaryzacji nauki. i mimo, że przecież o tym wiem i narzekałam na to już nie raz - to jednak jakoś mnie to dotknęło. nie ma miejsca na bohaterstwo w sytuacji kiedy musisz zarobić na siebie.
zima tez raczej nie sprzyja. dziś walnęłam. po ciemku na środku drogi kutwa rypnęłam pięknie. teraz śmierdzę octem, bo się okładam po łokciu, ponieważ jutro jest robota, którą ciężko przełożyć. ale boli... może przejdzie. a może nie.
ale tak, jak to było w zeszłym roku wiosna idzie. może jest jeszcze kawałek stąd, ale zacytuję tu pana stuhra z seksmisji
BOCIEK!!
bociany wracają. i to z prezentami. ^^ będzie dwoje kolejnych dzidziusiów. ale póki co to cichosza bo to tajemnica.

0 myśli:

Prześlij komentarz