Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sobota, 13 lutego 2010

garbaty grab

społecznie działam

z pkm-em rozpoczęłam batalię o przywrócenie kursu mego autobusu. na razie odpisują jeszcze grzecznie ;] na e-maile i mówią, że to nie oni wybierają trasy, a miejski zarząd dróg i mostów, ale wysyłają im moje propozycje i sugestie. więc moje wypociny na temat źle odśnieżonych ulic, nieskoordynowanego rozkładu i w końcu spóźnionych i nie przyjeżdżających w ogóle autobusów; trafiają do jakichś facecików i babeczek za biureczkami, którzy podjeżdżają do swojej pracy samochodami wartymi więcej niż wszystko to, co zarobiłam do tej pory w swoim całym życiu i guzik ich obchodzi to, czy ja do tej pracy mam pod górkę czy z. ale mam nadzieję, że jednak ktoś tam to gdzieś przeczyta i się zastanowi.

poza tym sadzę drzewo ;]
to przynajmniej jest przyjemne ;] klikać proszę http://neriko.posadzdrzewo.pl
stąd też wiem, że oto ag jest grabem (nie mylić z garbem;p) o drzewku nie słyszałam (zawsze wolałam faunę niż florę), ale piszą o nim w miarę dobrze.

4 - 13 VI i 2 - 11 XII
Grab - Ludzie urodzeni w tym okresie są ludźmi prawymi, zawsze idą drogą prawdy. Są realistami. Często zastanawiają się zbyt długo nad podjęciem decyzji, by nie zostać oszukanym. Nie ufają innym. Swoich partnerów traktują poważnie. Umieją pobłażać własnym i cudzym wadom.

coś nie coś się zgadza.

choć dzisiejszy dzień nie byłby świadectwem prawości. miałam "urlop szkolny" (jutro i pojutrze egzaminy), ale jak to u nas bywa urlop spędza się w pracy. i tam się komuś coś sp...suło. może nie specjalnie to prawe... ale zamiast współczuć ulgę odczułam. nie chodzi tu o moją złośliwość (która czasem troszkę ponosi), ale o potrzebę sprawiedliwości. na prawdę dziwi mnie jak bardzo ludzie potrafią być ...zapatrzeni w siebie. jak bardzo łatwo i głośno przychodzi im wypowiadanie się na temat tego, jak się powinno zachowywać. i jak bardzo ślepi potrafią być nie widząc, że dokładnie tak się sami zachowują. obłudna bezczelność czy zwykła głupota?
aaa i wysługiwanie się innymi też mnie wkurza. bo to po prostu nie fair.
ostatnio jakoś tak ubogo w czarne koty...

0 myśli:

Prześlij komentarz