Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

niedziela, 4 kwietnia 2010

weakness

nie lubię świąt
nie lubię tego harmidru, nie lubię spinania się na czas, sprzątania wg kalendarza i tych wszystkich innych pomniejszych rzeczy, które trzeba zrobić.
nie lubię tłumów w sklepach, bo nie można nic kupić, bo ludzie robią zapasy na co najmniej miesiąc. nie lubię życzeń, które są tylko dlatego, że wypada, bo na co dzień to od ludzi ciężko usłyszeć dzień dobry czy do widzenia.
nie lubię nawet tego, że to wiąże się z jakimś "wolnym" bo to cholernie bardzo wybija z jako takiego rytmu i rozwala kilka kolejnych dni "po świętach".

żonkile wysypały znów na drogi
i dobrze,
bo wszystko inne też się sypie więc miło jest popatrzeć na coś po prostu pięknego

2 myśli:

FREAK pisze...

lubie święta
mam gdzieś ten harmider - przecież ode mnie zależy czy go chcę widzieć czy nie - nic nie musze przecież robić - chcę albo nie chcę - więc się nie spinam , ofszem sprzątam, bo jest potem przyjemnie - zresztą wiosna mnie do tego popycha,
tłumem w sklepie jestem też ja , kupic dziś można wszystko , kto robi zapasy na cały rok ten głupi, już lubię składac życzenia - rzeczywiście kiedyś to była bolączka kiedy człowiek był jeszcze jakiś takiś nieopierzony - dzień dobry nie mówi mi jedna mała dziewczynka z sąsziedztwa a kiedyś mówiła ( o co jej chodzi do diabła ? )
wolne dni - dla nich zyje tak naprawdę :)

krokusy wysypały .....się
dobrze dobrze
Wielkanoc jest okej
Życie

neriko pisze...

ja się nie spinam, sprzątam - ale dlatego, bo lubię ale zawsze jakoś tak wychodzi, że przed świętami nie mam czasu;p, mimo że w ten cały chaos staram się nie wciągać to wszystko wokół mnie już jest wciągnięte i opętane tym właśnie znienawidzonym przeze mnie przymusem. i to przesiąka niestety. coś jak z dymem papierosowym - sam nie palisz, ale wychodzisz z pubu i we własnym domu śmierdzisz jak popielniczka.
uśmiechnij się do dziewczynki - wiosna zobowiązuje ;]
pozdrawiam deszczowo - wiosennie

Prześlij komentarz