Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

niedziela, 3 kwietnia 2011

i'm looking forward to...

działam bezprzewodowo, dzięki guru. magiczne paluszki mogą więcej niż sobie ag może wyobrazić. kliku kliku i bach. wszystko jest oki - szeregi cyferek i literek, dziwnych kodów i haseł, wyskakujących okien są dla niektórych chlebem powszednim. dla mnie to chińska układanka bez większego sensu.
ale guru z chińszczyzną nie ma problemów, więc mogę śmigać bezprzewodowo.
rozpoczęłam prace nad projektem na biografię w edukacji. powracam do starych zapisków, do czasów licealnych, do tamtych miłości i potworów, do marzeń i lęków, do sukcesów i porażek.
ale cieszę się, że mogę w taką oto podróż wyruszyć, że mogę spojrzeć w oczy sobie sprzed 5 lat. choć może lepiej byłoby powiedzieć spojrzeć oczami sprzed 5 lat.
dzięki temu wszystkiemu doceniam to kim jestem dziś, to wszystko co udało mi się osiągnąć i wszystko to, co nadal jest przede mną.

0 myśli:

Prześlij komentarz