Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

piątek, 11 grudnia 2009

moje anioły chadzają na czterech łapach

wierzę w radość ni z tego ni z owego
w anioła co spadł z nieba by bawić się w śniegu
w serce co chce wszystkiego i jeszcze cokolwiek
w uśmiech
że ktoś wymyślił sobie koniec końców
i jeszcze mówi po co i co dalej
[...]

J. Twardowski, wierzę

tak jakoś miło i przyjemnie ;]

przybył kolejny anioł
sam się wprosił
powiedział do mnie "jestem twój"
no więc jest



widziałam się z Brygidą moja kochaną. i znowu kolejny punkt dla Ziętka w starciu z UŚ. jak ja się cieszę, że ją poznałam ^^. jak to miło mieć kogoś kto rozumie i podziela twoje zakręcenie i twoją radość z rzeczy dużych i małych, z dobrego wykładu, z dobrego egzaminu i złość za czytanie z kartek. np dziś pan dr filozof mimo komisji akredytacyjnej kręcącej się po uczelni (jak się okazało z Sz. P. prof. Śliwerskim ^^) nadal bełkotał z kartek i to jeszcze bardziej myląc się niż zazwyczaj - naliczyłam 29 potknięć wynikających z pomylenia linijek czytania!! wtedy ratował się śledzeniem tekstu palcem, ech.

ale dziś był dobry dzień. dobry dzień będzie i jutro.
będzie.


nazywamy go brzydko stróżem
każemy mu nas pilnować
używamy jak chłopca na posyłki

kto z nas mu rękę poda
pożałuje że ma skrzydła za duże
sumienie tak czyste że niewygodne
kolor biały raczej niepraktyczny
życie obce bo bez pomyłek
miłość niecałą -bo bez umierania

kto z nas obejmie go za szyję
słuchaj - powie - zmieniły się czasy
teraz ja cię przed światem ukryję.

J. Twardowski, zmieniły się czasy

1 myśli:

neriko pisze...

nie wiem dlaczego to zdjęcie ma takie brzydkie kolorki ;(
jako zdjęcie tak nie wygląda, ale na razie nie umiem nic z tym zrobić

Prześlij komentarz