Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

środa, 11 listopada 2009

"rozpoczęła się zupełnie inna historia ..."*

minął tydzień wolny od zamętu związanego z foliami, pcv-kami, zaproszeniami i wszystkimi tego typu bzdetami. i nic w tym czasie pożytecznego nie zrobiłam. nawet nic nie-pożytecznego, a choćby dla własnej przyjemności. i wiem, że się do tego nie nadaję. bezcelowość to koszmar. a przyzwolenie na nią to zwyczajnie "niedźwiedzia przysługa". i tak jestem kolejny tydzień w miejscu, co według niektórych oznacza dwa tygodnie wstecz.
dziś nastąpiła prawdziwa kumulacja wszystkiego złego, co na dobre nie wyszło. poziom własnej głupotki i braku pomyślunku na zasadzie przyczyna - skutek doprowadziły do pozbawienia się wzroku. okulary jak na moje działania i tak sporo już wytrzymały, ale niestety w starciu z kolanem mym nie miały szans. choć jak na okoliczności i tak jest nieźle skoro pękła jedynie żyłka. istnieje szansa, że jutro optyk na miejscu naprawi. ze szkiełkiem nie poszłoby tak łatwo. a bez mych drugich oczu to nawet nie wiem do jakiego autobusu wsiadam;/. więc niemoc tylko się pogłębia, a z nią rośnie bezczynność. znów.
cały czas czekam na wielką historię, na tajemniczy zwrot akcji, który wzbudzi emocje. a tu historia cały czas stawia swe dumne kroki, po cichu, delikatnie.
tylko człowiek ślepy na to wszystko i głuchy.

*mikołaj "czas nie czeka na nic"
http://pisze-wiersze.pl/index.php?target=show&co=wiersz&id=87207

2 myśli:

diabli_nadali pisze...

oj Agonie, żebyś Ty wiedział jak dobrze te słowa i o mnie mówią

neriko pisze...

oj Łasicu ja wiem, że Ty wiesz, że ja wiem, że MY to wszystko dobrze wiemy.
buzi buzi i ścisk

Prześlij komentarz