Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

piątek, 30 stycznia 2009

mimo, że smutny

jest późno, chce mi się spać, bardzo chce mi się spać. ale przede mną 20 stron notatek na diagnozę potrzeb socjalno-opiekuńczych, które do jutra muszą się znaleźć w mojej głowie. znowu straciłam kontrolę nad tym wszystkim. znowu dałam się wmanewrować w nadrabianie zaległości za kogoś lub dla kogoś. dałam się wmanewrować w "tą brudną robotę" i dlatego teraz jestem tu i ledwo patrze na oczy, ale przecież jeszcze trzeba czytać. pojutrze jeszcze opiekuńcza. a potem jeszcze tylko osobowość... i licencjacik ... i można będzie spokojnie przespać noc. choć i to nie jest, tak do końca, pewną jeszcze sprawą. cholera jedna wie, co jeszcze wydarzyć się może. generalne nerwowo i brutalnie walczę z samą sobą i z rzeczywistością dookoła.

ale i promyczki są już też ... pierwsze nieśmiałe oznaki wiosny - nowe życie
Weronika przyszła dziś na świat o 16 05 w naszym cudownym J. szpitalu. 56 cm długości i 3150 g wagi. moja chrześnica.
dziewczyna zdrowa i cała, mama z tego, co wiem też, tata szczęśliwy.

agon się cieszy mimo, że smutny

0 myśli:

Prześlij komentarz