Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sobota, 17 stycznia 2009

a ty kim dla mnie mógłbyś być...?

Seven months in hiding
Buried in the sand
I lost my way, come find me

And tonight, your not even trying

(the frames tryin')



czasem nagle, tak po prostu docierają do mnie słowa piosenek, wierszy, cudzych myśli, które potem chodzą za mną przez długi czas. i znowu złapałam się jednej melodii, jednych słów i na ich podstawie buduję nową listę słuchacza-maniaka. krążą wokół mnie i silnie wpływają na moje samopoczucie. teraz troszkę takie jakieś niewiadome, ale raczej nadal tęskniące. nie wiem do czego i czy słuszne, ale nadal i wciąż gryząc gdzieś pod skórą. i zmuszające do wędrownych spacerów po ulicach, nawet tych brudnych, katowickich. bo nadal gdzieś tam w środku tli się nadzieja, ta beznadziejna, cholerna nadzieja, że spośród tych szarych obcych twarzy... wyłonisz się i zostaniesz

0 myśli:

Prześlij komentarz