Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

niedziela, 8 marca 2009

testy, testy, testy

zaczęłam pracę
nad sobą pracuję
nad rodziną pracuję
nad pracą pracuję
nad wszystkim pracuję

więc dlaczego wszystko jest tak rozpieprzone?
z pobierznie przeprowadzonych testów wynika iż:

test I - kwestionariusz temperamentu
żeby dowiedzieć się jakim jestem typem określałam częstotliwość występowania u mnie pewnych emocji i stanów. wynik powinnien przekraczać 20 punktów, żeby potwierdzić konkretny profil temperamentu. niestety w żadnym nie przekroczyłam tego pułapu.
choleryk - 16 pkt
melancholik - 15 pkt
flegmatyk - 15 pkt
sangwinik - 12 pkt

wg wikipedii jestem więc neurotykiem wikipedia.org wiki / Choleryk

test II - test na sukces, a dokładniej mierzący siłę motywacji do działania

na 100 mozliwych punktów zdobyłam 71
(choć ten test by najmniej wiarygodnym chyba)

test III - test kwalifkacji zawodowych

duzo krateczek, w każdej z nich dwa zawody. jeden z nich należało wybrać. potem wg pewnych skomplikowanych obliczeń podliczało się punkty wg pewnych kategorii i tworzyło wykres łaczący punkty będące wynikiem tych wcześnieniejszych obliczeń, podobny do funkcji matematycznej. oto co mówią wyniki

zawody, do których mam szczególne predyspozycje:
* związane z językiem - używanie języka np tłumacz, nauczyciel itd
* związany ze sfera socjalną - bliski, "ciepły" kontakt z ludźmi np.: przedszkolanka, pracownik socjalny
* artystyczne, kreatywne zawody - np. muzyka, aktorstwo, "pomysłowy Dobromir"

zawody, do których także się nadaję:
* handel i prac biurowa
* wykształcenie, zawody książkowe - naukowiec, informatyk

zawody, których nie powinnam w ogóle brać pod uwagę:
* mechanika, rzemiosło - kowal czy cieśla
* rachunkowość
* kontakt z ludźmi - "zimny" kontakt, powierzchowny, np. kelner czy sprzedawca
* transport - pływanie na statku, podróżowanie, latanie samolotem
* powietrze - zawody wykonywane na dworze - ogrodnik, rolnik


powiedzmy, że większość się zgadza
niestety poznawanie tych wszystkich własnych cech nie wnosi nic poza tym, że znam swoje wad i zalety... tak samo jak wcześniej.

0 myśli:

Prześlij komentarz